به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد انجام شد:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان نیکشهز

به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر مزار شهدای گمنام شهرستان نیکشهر با حضور اقشار مختلف بسیج و مردم شهید پرور این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۵۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر مزار شهدای گمنام شهرستان نیکشهر با حضور اقشار مختلف بسیج و مردم شهید پرور این شهرستان اهم از (اهل تشیع واهل تسنن) در محل مسجد الزهرا(س) غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر ضمن ادای احترام وذکر فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان با اشاره به این مطلب که شهدا برگ زرین انقلاب و سند افتخار ملت ایران هستند، گفت: هرچه داریم از برکت خون سرخ شهداست.

وی با اشاره به این مطلب که شهدا اسوه های صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و هستند، ادامه داد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی را به ما هدیه دهند، لذا امروز همه ما در قبال خون پاک شهدا مسئولیم و باید از اهداف و آرمانهای شهدا حراست و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی بیان کرد: ما باید شکر گزار این نعمت باشیم و در مسیر شهدا قدم برداریم و از خداوند بخواهیم تا در این راه ما را ثابت قدم نگه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار