خبرهای داغ:
فرماندار کلانشهر اهواز گفت: روز قدس نماد همبستگی مسلمانان جهان و دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

جمال عالمی نیسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در این روز تک تک مسلمانان، با دست خالی و مشت های گره کرده خود و با پشتوانه ایمان و معنویت، می‌توانند نیرویی مؤثر ضد رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشند.

وی با بیان اینکه تجلیل روز جهانی قدس ضروری است گفت: امسال به دلیل وجود کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی، همه عدالتخواهان جهان با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه فلسطین و قدس شریف و تمام سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی، روزی آزاد خواهند شد افزود: بی شک در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت روز قدس امسال باید بیشترین تمرکز ما بر فضای مجازی باشد گفت: برگزاری روز قدس در فضای مجازی همان تاثیر فضای حقیقی را خواهد داشت و از این طریق می‌توان صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

عالمی نیسی با اشاره به اینکه روز قدس روزی سرنوشت ساز برای امت اسلامی بوده ادامه داد: این روز، روز به نمایش گذاشتن برابری و برادری مسلمانان جهان است و تجلیل از آن نمایانگر درک واقعی مسلمانان است.

به گزارش ایرنا امام خمینی (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها