فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفت و ‌گو با «بسیج»؛

روز قدس روز تنفر از استکبار و روز همبستگی مسلمانان جهان است

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: امام راحل با حكمت، روشن بینی و دوراندیشی كه داشتند جمعه آخر ماه مبارك رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری كردند و روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسراییل غاصب است.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۹۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار ترابی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت روز جهانی قدس گفت:روز قدس روز تنفر از استکبار و روز همبستگی مسلمانان جهان است.

وی در ادامه افزود :امام راحل با حكمت، روشن بینی و دوراندیشی كه داشتند جمعه آخر ماه مبارك رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری كردند و روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسراییل غاصب است.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد تصریح کرد: امام عزیز با نام‏گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از کشورها و زبان‏های گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.

وی مقاومت و استقامت را تنها راه نجات فلسطین و مردم مظلوم منطقه در برابر استكبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم و فریب تبلیغات دروغ دشمنان را نخوریم و همواره ثابت قدم بر سر عهد و پیمان خود بایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها