خادمین هیات رزمندگان اسلام استان زنجان با همکاری موکب احباب الرضا(ع) در ماه پرخیر و برکت رمضان، ماه کمک به نیازمندان فرصت را غنیمت شمردند و اقدام به پخت 5000پرس غذای گرم جهت توزیع در بین اقشار آسیب پذیر این استان نمودند تا به سفارش رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر مواسات وهمدلی جامه عمل بپوشانند.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۲۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در حاشیه بازدید از این اقدام خداپسندانه ومعنوی به خبرنگار بسیج زنجان گفت:خادمین هیات رزمندگان اسلام زنجان با همکاری بسیجیان موکب احباب الرضا(ع)اقدام به پخت 5هزار پرس غذای گرم وتوزیع در بین اقشار آسیب پذیر ونیازمند این استان نمودند.

 

وی تصریح کرد:همچنین 410بسته معیشتی توسط خادمین وبسیجیان این موکب جهادی در چهار منطقه محروم استان در بین نیازمندان توزیع گردید.

 

جانشین فرمانده سپاه استان به سایر اقدامات خادمین هیات هیات رزمندگان اسلام اشاره وبیان داشت:ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم،تولید ماسک و تولید لباس ایزوله از زمان شیوع ویروس کرونا در دستور کار این عزیزان قرار گرفته وبصورت شبانه روزی در این عرصه فعالیت می کنند.

 

طهماسبی در پایان افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا و نیز تاکید رهبر معظم‌انقلاب بر یاری رساندن‌به خانواده های آسیب دیده در چنین شرایطی، هماهنگی های لازم با مشارکت کنندگان صورت گرفته تا این اقدامات تا شکست کرونا و اعلام‌ پایان آن ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات