همزمان با سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر، مجموعه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرکرد با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجموعه سردار شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر، معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و خانم قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این آئین با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، گفت: به تعبیر زیبای حضرت امام خمینی(ره)، فتح خرمشهر فتح خاک نیست؛ بلکه فتح ارزش هاست.

سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر، به عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: اعتماد و توکل به حضرت حق و اعتقاد به اینکه پیروزی از آن خداست و پیروی از ولایت و فرمان حضرت امام خمینی(ره) از عوامل پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس است.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی و همگرایی بین نیروهای مسلح؛ ارتش، سپاه، بسیج و جهاد سازندگی آن دوران از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس می باشد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی، مقاومت و ایستادگی و تدابیر فرماندهان بزرگ سپاه اسلام همچون شهید سلیمانی، شهید کاظمی، شهید همت، شهید خرازی و دیگران از عوامل مؤثر در پیروزی های دوران دفاع مقدس به شمار می رود.

گفتنی است؛ در این مراسم مجموعه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرد با نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گشایش یافت.

این مجموعه برای فعالیت خواهران و برادران بسیجی فرهنگی و دانش آموز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات