فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

اجرای بیش از 30 برنامه ویژه سوم خرداد در شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکردگفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی؛ بیش از 30 عنوان برنامه در شهرستان شهرکرد برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۴۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و  بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی ضمن بیان این خبر عنوان کرد: برنامه های امسال ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد مطابق و همسو با شعار سراسری "القدس درب الشهدا" برنامه ریزی و تدوین گشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ، مزین شدن برنامه های این هفته با بندگی، را از تفاوت های برنامه های امسال با سال گذشته دانست و گفت: برنامه‌های این مناسبت طبق روزشمار ابلاغی ستاد کل از دوم تا چهارم خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

جمشیدی،  با بیان اینکه 30 برنامه با محوریت و اولویت فعالیت در فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در رده های بسیج شهرستان شهرکرد برگزار می شود گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی؛ برپایی نمایشگاه پایگاهی  هفته مقاومت و پیروزی؛ نشست­های بصیرتی- فرهنگی – سیاسی- اقتصاد مقاومتی در کلیه پایگاه های بسیج؛ معرفی گسترده شهدای دانش آموز در فضای مجازی؛ برگزاری مسابقات ورزشی بسیج، جام مقاومت و پیروزی؛ برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع دفاع، مقاومت و پیروزی؛ اجرای لباهنگ و اجرای پاتوقی سرود از جمله برنامه های این هفته می باشد.

ارسال نظرات