خبرهای داغ:
دیدارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه برادران عمار و حوزه خواهران آسیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این دیدار که برنامه های ابلاغی سال 99 به این دو حوزه ابلاغ شد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد فرارسیدن روز قدس را تبریک و گفت: روز قدس ، روز اسلام است و امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و تمام مردم آزاد جهان در این روز برای حمایت از فلسطین پاره تن اسلام ،  راهپیمایی می نمایند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر محقق نخواهد شد و باید بسیجیان و آحاد مردم در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

مهدی الهی راد به نقش بسیج در گام دوم انقلاب اشاره نمود و اضافه کرد: با تمام همه فتنه ها ، توطئه ها ، کارشکنی ها ، تحمیل جنگ 8 ساله ، ترور ، تحریم و تهدید و ... انقلاب اسلامی همه آنها را پشت سر گذاشته و وارد 40 ساله دوم انقلاب اسلامی شده است و گام دوم انقلاب رسیدن و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است.

وی افزود : بسیج و بسیجیان پرچم دار رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی هستند و برای رسیدن به این تمدن باید بسیج تجهیز و بسیجیان نیز جایگاه ، ظرفیت های پیرامونی ، مسائل حوزه جغرافیایی خود را بشناسند تا برای ساخت یک جامعه مطلوب و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی کمک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد هر پایگاه مقاومت بسیج را یک دولت کوچک در منطقه جغرافیایی خود دانشته و بیان نمود: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باید آسیب ها ، تهدیدات ، معضلات و مشکلات منطقه جغرافیایی خود را شناسایی و با اجرای برنامه هایی کاربردی و تاثیرگذار این موارد حل و فصل نمایند و نقش خود را در گام دوم انقلاب محقق نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: اصلی ترین ماموریت بسیج دفاع رزمی از انقلاب اسلامی و اساسی ترین ماموریت بسیج خدمت رسانی به مردم و کمک به نیازمندان است و نمونه آن را در رزمایش همدلی ، مواسات و کمک مومنانه مشاهده می نمایید.

در پایان فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه برادران عمار و حوزه خواهران آسیه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اجرای بهتر برنامه های بسیج ارائه نمودند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها