خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان راز و جرگلان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،امروز شنبه به مناسبت سالروزآزاد سازی خرمشهر غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان راز و جرگلان با حضور نیروهای مسلح شهرستان، مسئولین و مدیران ادارات،روحاینون،بسیجیان و خانواده شهداء و جانبازان وعموم مردم شهید پرور این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین نادعلیز اده امام جمعه این شهرستان گفت: جمله ای که حضرت امام خمینی (ره) فرموده و به یادگار مانده(خرمشهر را خدا آزاد کرد) یک جمله چهار کلمه ای اما مفاهیم بسیار بزرگ و بلندی این جمله دارد خرمشهر را خدا آزاد کرد به همین راحتی و سادگی نیست این آزاد سازی به شرطه ها و شروطه ها بوده یا امروز اگر مشاهده می کنیم که دنیای اسلام و جبهه ی مقاومت بر توطئه های دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز می شوداین نشانه عمل کردن به آن شرط که ایستادگی و مقاومت می باشد.

 وی افزود: بالاخره خدا میبیند چقدر مقاومت و ایستادگی است و نصرت خود را نازل می کند رزمندگان اسلام با توکل برخدا توانستند به آن نصرت الهی دست یابند. امروز هم ما همین راه را ادامه می دهیم و در مقابل جبهه استکبار و استثمار با آن روحیه ایستادگی و مقاومت ایستاده ایم و انشاء الله در انتظار آن نصرت بزرگ الهی که ظهور منجی عالم بشریت است خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها