خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، فتح خرمشهر را نماد جنگ نابرابر با استکبار جهانی خواند و گفت: در واقع فتح خرمشهر، کمر استکبار جهانی را شکست و نوید محو صهیونیسم غاصب را برای آزادی خواهان جهان به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سردار ابوالقاسم چمن»، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله سوم خرداد، گفت: سوم خرداد، روز پیروزی اسلام بر کفر جهانی است، چرا که پیروزی و فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و یک یوم‌الله اکبر است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به سخن امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، افزود: اگر به جهت نظامی، نگاهی داشته باشیم به وضعیت جنگ تحمیلی که استکبار جهانی آن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کرد، این خیلی واضح و روشن است که آغازگر جنگ صدام بود.

وی با بیان اینکه صدام این جنگ را علیه نظام اسلامی با پشتیبانی ۳۸ کشور آغاز کرد و در مخیله خود، طراحی کرده بودند که ظرف سه روز به تهران برسند، تصریح کرد: اما مردم غیور ایران اسلامی، رزمندگان، بسیجیان، ارتشیان و پاسداران انقلاب اسلامی، دژی که دشمن در خرمشهر ایجاد کرده بود را با دست خالی اما با توکل به خدای متعال فتح کردند.

سردار چمن اظهارداشت: دژی که استحکاماتی که در آنجا به کار برده بودند، نظامیان و کارشناسان نظامی به هیچ عنوان قابل فتح نمی‌دانستند، اما الحمدلله رزمندگان اسلام با توکل به خدا و ذات اقدس الهی و ائمه و معصومین ورود کردند و خرمشهر را فتح کردند.

وی افزود: در زمان فتح خرمشهر، جمعیت آن را 36 میلیون نفر، تابلو زدند، این به معنای همه مردم ایران بود، در واقع خرمشهر که آزاد شد، یعنی ایران اسلامی آزاد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت‌سال دفاع مقدس، مرهون رشادت‌ها و ایستادگی‌های مردان و زنانی است که ما میراث‌دار ارزش‌های الهی و انقلابی آن ها در ایران اسلامی هستیم.

سردار چمن، گرامیداشت یوم‌الله سوم خرداد را گرامیداشت همه ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی خواند و گفت: نسل جوان و نوخاسته، باید بدانند، ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی در یک جنگ نابرابر ایستاد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم بگوییم، نماد این جنگ نابرابر، فتح خرمشهر است، گزافه نگفته‌ایم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: وقتی خرمشهر فتح شد، در واقع کمر استکبار جهانی و رژیم صدام شکست و نوید نصرت و پیروزی برای انقلاب اسلامی و رزمندگان بدست آمد که استکبار جهانی محو شدنی است.

سردار چمن با بیان اینکه امروز نیز با همان منش، رفتار و آرمان، مسئله فلسطین به‌ عنوان مسئله اول جهان اسلام در دست جوانان برومند امت اسلامی است، اظهارداشت: همانگونه که با توکل به خداوند متعال خرمشهر آزاد شد، به بیان مقام معظم رهبری، خرمشهر دیگری یعنی قدس، در ادامه آزادسازی خرمشهر، آزاد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار