روحیه مقاومت مردم؛ رمز پیروزی در آزادسازی خرمشهر

فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی گفت: رمز پیروزی در آزاد‌سازی خرمشهر روحیه مقاومت مردم و ایثار و شهادت رزمندگان بود و این مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته است .
کد خبر: ۹۲۴۳۸۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز به مناسبت سوم خردادسالروز آزاد سازی خرمشهر محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از کارکنان پایور و وظیفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد برگزار شد.

 

امیر حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم‌آباد در این مراسم ضمن تبریک این روز و گرامی‌داشت یاد و خاطر تمامی شهدای والا مقام به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان طی سخنانی اظهار داشت:رمز پیروزی در آزاد‌سازی خرمشهر روحیه مقاومت مردم و ایثار و شهادت رزمندگان بود و این مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته است .

 

زمانی با تشریح عملیات بیت المقدس و همکاری ارتش، سپاه ، ژاندامری و بسیج در این عملیات گفت : باز پس‌گیری خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بود و این عملیات موجب ایجاد خودباوری در نیروهای مسلح کشور شد و از آن پس دشمنان هم حساب ویژه‌ای برای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی باز کردند. 

 

وی خاطر نشان کرد: بعد ازاین پیروزی بزرگ رزمندگان به نوعی پیروزی ایران تثبیت شد و رژیم عراق کم‌کم نیروی خود را از خاک ایران اسلامی خارج کرد و با قبول شکست عراق از نظر بین المللی سرانجام ایران قطعنامه ۵۹۸ را امضا کرد.

 

زمانی در پایان گفت: سوم خرداد یکی از بزرگترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی است و رشادت دلاورمردان و شیرزنان نباید مورد فراموشی و غفلت قرار گیرد و هر کسی به اندازه توان خود باید فداکاری‌های سربازان رشید اسلام را در تحقق این پیروزی مهم و غرورآفرین در جنگ تحمیلی به نسل‌های جوان کشورمان بیان کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات