فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

کاربران فضاهای مجازی نگذارند که کرونا عامل تنفس صهیونیست در روز قدس شود

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن روز راهپیمایی روز جهانی قدس، کاربران فضای مجازی نگذارند که گرونا عامل تنفس صهیونیست غاصب در روز جهانی قدس شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در مراسم غبارروبی مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس که به مناسبت روز جهانی قدس با حضور امام جمعه بردسکن، فرماندار، مسئولین ادارات، بسیجیان و نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزارشد اظهارداشت: امسال روز قدس با نگاهی دیگری برگزار می‌شود و لذا با صلابت‌تر از گذشته مسیر حاج قاسم سلیمانی عزیز را که اولین سال فقدان این سردار در روز جهانی قدس میباشد را ادامه خواهیم داد.
 
وی افزود: با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی و به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا کاربران فضای مجازی به هجمه شدید علیه رژیم غاصب، ظالم و کودک‌کش صهیونیستی خواهد پرداخت.
 
جنیدی با بیان اینکه حمایت از فلسطین و قدس امسال در فضای مجازی انجام می‌شود، افزود:ملت ایران ایمان دارد فلسطین و قدس شریف و تمامی سرزمین‌های اشغال شده توسط این رژیم نجات خواهند یافت و انشالله در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.
 
اضافه میشود؛ در این مراسم با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان بردسکن گروه سرود حوزه شهید فهمیده به اجرای سرود در وصف حاج قاسم سلیمانی پرداختند و در ادامه با شعار مرگ بر اسرائیل نفرت خود را اعلام داشتند.
 
در ادامه نیز پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار