خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم در راه انقلاب از همه دارایی و جان خود گذشته اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم تاکنون در راه انقلاب همه چیز اعم از مال و جان خود را فدا کرده اند، گفت: زبان از تشکر کردن نسبت به فداکاری این مردم عاجز است.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم در حاشیه توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید از ظرفیت هنرمندان استان و خارج استان برای به تصویر کشیدن فداکاری های مردم در ایام کرونا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردم تاکنون در راه انقلاب همه چیز اعم از مال و جان خود را فدا کرده اند، گفت: زبان از تشکر کردن نسبت به فداکاری این مردم عاجز است.

حجت الاسلام آل هاشم با تمجید از نقش کمیته امداد استان در حمایت از محرومین گفت: کمیته امداد یکی از یادگاران با ارزش امام راحل(ره) است و در دوران کرونا نیز فداکاری های زیادی داشته است.

امام جمعه تبریز  ضمن قدردانی از بختیاری رئیس کمیته امداد کشور افزود: از حمایت های مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور تشکر ویژه دارم که با وجود اینکه از کمیته امداد رفته اند اما نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد را از یاد نبرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها