بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان راسک و سرباز به مناسبت روز قدس:
به کشور‌های عربی و مسلمان منطقه که در طرح شرم آور عادی سازی روابط با دولت اشغالگر اسرائیل مزدورانه سهیم هستند، هشدار می‌دهیم که ملت‌های شما طعمه‌های بعدی صهیونیسم خواهند بود. پس تا دیر نشده به آرمان بلند آزادی فلسطین و قدس شریف بازگشته و در کنار ملت‌های خود سرود آزادی و عزت سر دهید.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۹۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان راسک و سرباز

به گزارش بسیج از زاهدان، بسیج دانشجویی شهرستان راسک و سرباز به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از تحریم‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب‌الله لبنان و فشارهای بین‌المللی بر آن که با هدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می‌گیرد، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شود.


همچنین به کشور‌های عربی و مسلمان منطقه که در طرح شرم آور عادی سازی روابط با دولت اشغالگر اسرائیل مزدورانه سهیم هستند، هشدار می‌دهیم که ملت‌های شما طعمه‌های بعدی صهیونیسم خواهند بود. پس تا دیر نشده به آرمان بلند آزادی فلسطین و قدس شریف بازگشته و در کنار ملت‌های خود سرود آزادی و عزت سر دهید.


در این روز بسیج دانشجویی شهرستان راسک و سرباز ضمن همدردی با ملت فلسطین و دفاع از حقوق آنان،انزجار خویش را از رژیم کودکش صهیونیستی اعلام میدارد.

 

ارسال نظرات