خبرهای داغ:

روز جهانی قدس روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان

رییس اداره تبلیغات اسلامی سرخه گفت: روزجهانی قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان است
کد خبر: ۹۲۴۳۹۰۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
حجت الاسلام محمدی وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه اظهار کرد: روز جهانی قدس شکوفه ایی از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری‌های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین، پایه گذار مقاومت شد.
وی تصریح کرد: روزجهانی قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالت خواهی و اتحاد دنیای اسلام است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه گفت: وحدت و همدلی مردم کشور‌های اسلامی و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر استکبار جهانی از آرمان‌های امام راحل (ره) در نامگذاری این روز بود.
محمدی وند بیان داشت: ادامه حرکت آگاهی بخشی و حمایت قاطع مقام معظم رهبری مد ظله العالی از آرمان‌های امام و ایجاد امید در مبارزان فلسطینی و حمایت بی قید و شرط کشور عزیزمان ایران از فلسطین و وعده رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه اسراییل غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ان شاءالله محقق هم خواهد شد موجب تقویت وحدت و همدلی بین مبارزان فلسطینی تا نابودی قطعی اسراییل شده است و پیام باشکوه روز جهانی قدس شکست معامله قرن و به نتیجه نرسیدن آن است.
وی بیان کرد: اینک در سرانجام گام دوم انقلاب ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در صحنه سرخه پیام مکتب سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به جهانیان منعکس کرده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه خاطرنشان کرد: امید است به برکت وحدت و انسجام مسلمانان و آزادی خواهان جهان زمینه برای پیروزی اسلام و مسلمانان و نابودی اشغالگران فراهم شود و در سایه قدرت و عنایات الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و مجاهدت ملت بزرگ فلسطین و حمایت جوانان غیرتمند دنیای اسلام شاهد پیروزی اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها