رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت:

برپایی نماز عید فطر در فضای باز با رعایت نکات بهداشتی

نماز عید فطر در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۹۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: نماز باشکوه عید سعید فطر مانند هرسال با حضور نمازگزاری که در ماه مهمانی خدا توفیق طاعت و بندگی پروردگار را داشتند در مساجد شهری و روستایی شهرستان بروجن   در فضای باز با رعایت فاصله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: عید فطر یکى از دو عید بزرگ در سنت اسلامى است که درباره آن احادیث و روایات بشمار واردشده است، مسلمانان روزه‌دار که ماه رمضان را به روزه‌داری به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند مى‏طلبند، اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.

وی گفت: امسال با توجه ورود ویروس کرونا نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن اقامه می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی درباره نحوه برگزاری نماز عید فطر گفت: ازهرگونه پذیرایی و توزیع نذورات جداً خودداری شود و نماز گزاران ماسک ، دستکش ، سجاده و مهر همراه خود بیاورند.

گفتنی است، نماز عید فطر در مسجد ولي‌عصر عج الله تعالي ،مسجدالنبی  صلی‌الله عليه و اله  محله شهيد رجايي، مسجد امام رضا علیه‌السلام محله چهارصد دستگاه ،مسجد امير المومنين علیه‌السلام شهرك الهيه ،مسجد باقرالعلوم علیه‌السلام ،مسجد فاطميه   محله فاطميه ، مسجد مرحوم حاج كرامت ،مسجد مرحوم مدني ومسجد مرحوم آ شيخ علي ، شهر بروجن  ساعت 7:30 اقامه می شود .

ارسال نظرات