با همکاری بسیج فرهنگیان و دانش آموزی؛

جمع آوری400 بسته کمک مومنانه در اداره کل آموزش و پرورش

رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و اداره مشارکت ها و مدارس غیردولتی در اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۹۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و اداره مشارکت ها و مدارس غیردولتی در اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و خانم قائدامینی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

سردار اکبری در حاشیه این مراسم با تقدیر از اقدامات فرهنگیان د راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه و مواسات در اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگیان عزیز همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در صف اول بودند و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کردند؛ امروز هم با فرمان مقام عظمای ولایت، ضمن جمع آموری کمک برای نیازمندان در میدان حاضر شدند.

وی افزود: کمک های سخاوتمندانه، مؤمنانه و مواسات فرهنگیان به همنوعانشان در استان چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: کمک های جمع آوری شده توسط فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های محترم آنها در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این مراسم با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: مجموعه آموزش و پرورش با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی  در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این رزمایش حضور یافته و در مراحل مختلف انجام وظیفه کردند.

فرحناز قائدامینی افزود: این رزمایش مصادف شده با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، که برای تک تک مردم ما روز خاصی است.

وی آزادسازی خرمشهر را مرهون همدلی و همراهی و همسویی همه نیروها دانست و گفت: 6نفر از همکاران فرهنگی ما در آموزش و پرورش استان و 2نفر از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری نیز طی عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

این مقام مسئول به آمادگی فرهنگیان برای حضور در صحنه های مختلف اشاره کرد و گفت: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری انجام وظیفه کردیم و با همراهی خوب مردم و همکاری عزیزان سپاه و بسیج فرهنگیان رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

سید علی اصغر موسوی، مسئول بسیج فرهنگیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز گفت: امروز 400 بسته معیشتی به ارزش 900میلیون ریال با همت فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده آنها، اداره کل آموزش و پرورش و اداره مشارکت ها و مدارس غیردولتی و شورای مؤسس مدارس غیردولتی استان آماده شده که به مناسبت عید سعید فطر و همزمان با سالروز فتح خرمشهر بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

ارسال نظرات