خبرهای داغ:
نصیری گفت:احداث ساختمان بسیج برای استقرار نیروهای مردمی در این منطقه ضروری بود که با همکاری شهرداری و به همت سپاه امام رضا در شهرستان البرز کار ساخت آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۹۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ظهر شنبه در مراسمی با حضور سرهنگ برزگر جانشین سپاه استان، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان البرز، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه عملیات احداث ساختمان پایگاه مقاومت در ناحیه شهری مهرگان آغاز شد.

 

محمد نصیری در این مراسم اظهار داشت: بزرگترین سایت مسکن مهر کشور در مهرگان ایجاد شده و با اجرای این طرح شاهد افزایش روز افزون جمعیت در این ناحیه هستیم که باید برای رفع نیازها و مشکلات مردم منطقه همکاری مناسبی صورت گیرد.

 

فرماندار البرز ضمن انتقاد از بزرگ نمایی مشکلات ناحیه شهری مهرگان افزود: خوشبختانه در مهرگان اقدامات خوبی برای خانه دار شدن مردم انجام شده و این هدیه نظام و دولتها به مردم است و امروز شاهد رونق منطقه و فعالیت چندین مسجد، مراکز آموزشی، کلانتری، سی ان جی، جایگاه سوخت، سالن‌های ورزشی، درمانگاه، داروخانه، و راه اندازی شبکه حمل و نقل عمومی هستیم و تلاش می‌کنیم با کمک همه مسئولان استانی کاستی‌ها و نیازهای باقی مانده را که بر اساس افزایش روز افزون جمعیت مطالبه می‌شود برآورده کنیم.

 

نصیری خاطرنشان کرد:؛ امنیت یکی از مؤثرترین عوامل رونق اقتصادی، آرامش اجتماعی و توسعه است که در مهرگان هم به آن توجه شده و با ایجاد یک کلانتری مستقل، برای ایجاد امنیت بیشتر و رفاه شهروندان احداث ساختمان بسیج برای استقرار نیروهای مردمی در این منطقه ضروری بود که با همکاری شهرداری و به همت سپاه امام رضا در شهرستان البرز کار ساخت آغاز شد.

 

ناظم الله فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این مراسم اظهار داشت: شورا و شهرداری در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود در مهرگان و همچنین ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای ساکنین این منطقه پانصد میلیون تومان اعتبار برای احداث ساختمان بسیج در ناحیه شهری مهرگان اختصاص داده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تاکید کرد؛ جلب رضایت شهروندان برای اعضای شورا و شهرداری حائز اهمیت است لذا تأمین نیازهای شهروندان در الویت برنامه‌ها قرار دارد و از هر اقدامی که منجر به زندگی بهتر مردم شود کوتاهی نخواهیم کرد و در این طرح هم با مشارکت و همراهی سپاه و بسیج محمدیه تلاش خواهیم کرد هرچه سریع‌تر این طرح به بهره برداری برسد تا مردم از خدمات آن برخوردار شوند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها