سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران"، نکوداشت فاتحان خرمشهر و «روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی» در ایلام برگزار شد
کد خبر: ۹۲۴۴۰۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این مراسم گفت: از دی ماه سال ۶۰ تا عملیات بیت المقدس، چهار عملیات بزرگ تحت عنوان عملیات های غیرکلاسیک گسترده در مناطق مختلف کشور انجام گرفت.

وی اظهارکرد:عملیات بیت المقدس بعنوان نقطه پایانی این عملیات ها شرایط را عوض کرد بطوریکه ارزش های متعالی در این عملیات به دست آمد. لذا برای دستیابی به قله های پیشرفت، ترقی و معنویت، راه شهیدانی همچون "شهید بابایی"، از شهدای ایلامیِ عملیات غرور آفرین بیت المقدس می تواند الگوی مناسبی برای جوانان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز گفت: در هیچ مقطع و زمانی از دوران ۸ سال دفاع مقدس به اندازه سالرزو آزادسازی خرمشهر شاهد این همه اوج غرور ملی، حماسه و عزت مردم ایران اسلامی نبودیم و اوج حماسه ملت ایران در این روز رقم خورد.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: مردم استان ایلام علاوه بر دفاع از مرزهای استان خود در برابر رژیم بعثی، در سراسر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ داشتند بطوریکه این استان هفت شهید و ۱۴ جانباز در آزادسازی خرمشهر تقدیم آرمان های نظام اسلامی کرده است.

در پایان این مراسم از خانواده شهید «محمدقاسم بابایی» شهید شاخص استان ایلام در عملیات بیت المقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظرات