فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در گفت و گو با«بسیج»؛

خونین شهر آیینه تاریخ جهاد ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: فتح خرمشهر همت، دلیری و کارآمدی انقلاب اسلامی و ملت مومن ایران را به تمام دنیا نشان داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۷۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به اینکه ایمان به خداوند، توسل به اهل البیت (ع) و ولایت مداری، عامل مهم فتح خرمشهر بود، اظهار داشت: سوم خرداد و روز آزادی خرمشهر از ماندگار ترین ایام مردم  ایران در ۴٠سال انقلاب اسلامی می باشد، این روز نقطه عطفی را در تدبر و تعمل برای انسان روشن می سازد.

 

وی اتحاد بین سپاه وارتش را از رموز موفقیت عملیات بیت المقدس دانست، افزود: امروز به لطف الهی شاهد این اتحاد و همدلی در دفاع از اسلام ناب محمدی ایران و حمایت از مستضعفين جهان می باشیم.

 

وی ادامه داد: معادله جنگ پس از آزادی خرمشهر به نفع ایران تغییر پیدا کرد و این در سایه سلحشوری ها و دلاور مردی های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است، باید امروز قدردان زحمات آن ها باشیم.

 

علیزاده یاد آور شد: فتح خرمشهر در زمانی اتفاق افتاد که به لحاظ امکانات نیروهای نظامی به شدید ترین محدودیت های امکاناتی مواجه بودند و لیکن به برکت انقلاب اسلامی امروز جزء کشورهای برتر نظامی هستیم.

 

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) در پایان خاطر نشان کرد: خونین شهر زمانی آزاد شد که به لحاظ سیاسی در منطقه دچار محدودیت های زیادی بودیم و اما امروز تحولات منطقه ای و حتی فرا منطقه ای بدون حضور جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نمی رسد و در این زمان جبهه مقاومت وجود دارد، هر روز قوی تر می شود. إن شاء الله به زودی عملیات بیت المقدس جهت آزادی قدس شریف را شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها