مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با«بسیج»:
مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در واقع این امنیت و آرامش با تقدیم بیش از ۲۴۰۰۰هزار شهید و جانباز در عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر) به دست آمده است .
کد خبر: ۹۲۴۴۰۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

سرهنگ پاسدار عبدالله شیرازی، مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در ساعت ۲ بعد ازظهر روز ۳خرداد ۱۳۶۱ پس از۲۴ روز نبرد بی امان خرمشهر به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و عملیات بیت المقدس که در دهم اردیبهشت سال ۶۳اغاز شده بود و در چهار مرحله انجام شد به پیروزی رسید .

وی افزود: در واقع فتح خرمشهر بازگشایی دری بود که کلید فتوحات دیگر برای رزمندگان شد، عملیات آزاد سازی خرمشهر که از نظر نظامی یکی از پیچیده ترین و مشکل ترین عملیات ها در تاریخ جنگ های کلاسیک جهان بوده است که در ۴مرحله انجام شد .
 
سرهنگ شیرازی بیان کرد: در این عملیات با نام الی بیت المقدس شهیدان زیادی از جان مایه گذاشتند تا لبخند شادی کودکان این آب و خاک همچنان باقی بماند و امروز بتوانیم در پرتوی امنیت و آرامشی که این شهیدان عزیز برای ما فراهم کردند مردم خرمشهر و همه ایران در کنار ساحل کارون بنشینندو از نسیم دلنشین آن در خرمشهر بهره ببرند.
 
مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در واقع این امنیت و آرامش با تقدیم بیش از ۲۴۰۰۰هزار شهید و جانباز در عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر) به دست آمده است .

این مسئول ادامه داد: به همین جهت امروز سالروز حماسه ای بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ دفاع مقدس ملت ایران بلکه در تمام ادوار تاریخ ایران است .حماسه ای که تمام محاسبات دشمنان ایران اسلامی را بهم ریخت .حماسه ای که امام امت آنرا معجزه الهی نامیدند و در وصفش فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد
ارسال نظرات