خبرهای داغ:

اهدای 300 بسته معیشتی به کارگران فصلی در همدان

گروه جهادی هیئت رزمندگان ثارالله همدان 300 بسته معیشتی بین کارگران فصلی توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

اهدای 300 بسته معیشتی به کارگران فصلی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هر روز کارگران فصلی از ساعت 7 صبح در مناطقی که توسط شهرداری مشخص شده جمع می‌شوند و منتظر هستند تا شرایط کار برایشان فراهم شود اما با شیوع ویروس کرونا به کارگران ساختمان که شغلشان فصلی است، ضربه سختی وارد شد و شاهد بیکاری تعداد زیادی از کارگران در سطح شهر بودیم. کارگری که معیشت او از کار روزانه تأمین می‌شود.

پیرو امر رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شدند و گروه‌های مختلف جهادی تحت لوای قرارگاه امام حسن (ع) اقدام به توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان کردند.

در این میان گروه جهادی هیئت رزمندگان ثارالله همدان بیکار ننشست و علاوه بر توزیع قریب 800 بسته غذایی به نیازمندان و اطعام روزانه 300 غذای گرم؛ یک روز صبح در سه منطقه اصلی که کارگران فصلی جمع می‌شوند، حاضر شدند.

به بهانه جذب کارگر برای کار تعداد 300 نفر از آنها را توسط اتوبوس‌های از قبل هماهنگ شده به مسجد بنی‌فاطمه منتقلشان کردند؛ هنگامی که وارد مسجد شدند با بسته‌های غذایی آماده شده در سطح مسجد روبه رو شدند. هر فرد پشت یک بسته قرار گرفت و متحیرانه در حالی که لبخند شادی بر لبشان نقش بسته بود به این صحنه نگاه می‌کردند.

همدردی و کمک این روزها در شهر دارالمؤمنین همدان موج می‌زند و برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر ثبت خواهد شد؛ به گفته مسئول این گروه جهادی ارزش هر بسته غذایی 320هزار تومان است که بین کارگران فصلی توزیع شد.

اهدای 300 بسته معیشتی به کارگران فصلی در همدان

اهدای 300 بسته معیشتی به کارگران فصلی در همدان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات