سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۹۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  در پیام تبریک عید سعید فطر فرمانده سپاه بیت المقدس آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
کم‌کم غروب ماه خدا دیده می‌شود / صد حیف ازین بساط که برچیده می‌شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آن‌کسی ست که بخشیده می‌شود

روز عید فطر روز پاکی روح و فرصت برخورداری از فیض عظیم الهی و در پیش گرفتن راه مستقیم پروردگار پس از ماه طهارت و ضیافت الهی است. روز عیدی گرفتن از خدای متعال، با دل خاضع و خاشع و درخواست خیراتی که به برترین بندگانش عنایت فرمود: ه که توفیق دستیابی به تابش نور معرفت و توبه و انابه برای رفع تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها بوده است.

سپاس خداوند بزرگ را که توفیق نزدیکی به درگاه هستی بخشش را در ماه رمضان در تقدیرمان مقدر و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه مبارک رمضان، ماه تهذیب و تزکیه نفس در روز‌ها و شب‌های قدرش بار دیگر با یاری از درگاه پر مهر و محبت بی‌نهایتش به آرامش وصف ناشدنی و بی‌کران الهی دست‌یابیم.

امید است در هنگام وداع با این ماه پر خیر و برکت، با خالق خویش عهد بندیم تا مانند یک مسلمان واقعی، در حفظ بضاعتی که به قدر معرفت خود، ازاین معرکه‌ی ربوی فراهم آورده‌ایم تلاش کنیم.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به همه مردم نجیب و شریف استان کردستان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم و امتداد تلاش و معنویت را برای شما عزیزان خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسنی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
ارسال نظرات