مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و یادواره شهدای عملیات بیت المقدس به همت انجمن راویان دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در گلزار شهدای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۱۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و یادواره شهدای عملیات بیت المقدس به همت انجمن راویان دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در گلزار شهدای شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به سخنرانی پرداخت و بر تداوم راه شهدا تاکید و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است گفت: برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی ایمان و توکل و اراده و مقاومت لازم است همچنان که در فتح خرمشهر با دست خالی بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم و امام راحل فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این سرلوحه کار ما برای تحقق فتح در خرمشهر‌های پیش رو از جهاد اکبر و اصغر است.
حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک حلول ماه شوال و عید فطر و تقدیر و تشکر از مردم در حمایت و کمک به رزمایش مواسات و کمک مومنانه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: این فرهنگ سبب می‌شود تا اتحاد و وحدت در جامعه بیش از پیش تعمیق یابد و این همدلی باید تداوم یابد.
در این مراسم علیرضا غضنفری شاعر رزمنده و جانباز دفاع مقدس اشعاری در وصف شهدا و این عملیات خواند و حاج محمدی به ذکر مدیحه سرایی در رثای شهدا پرداخت.
 
مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر در گلزار شهدای شاهرود+ عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها