خبرهای داغ:
روابط عمومی حوزه شهید باهنر خبر داد:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت محله شهرقائم برگزارشد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج محله شهرقائم، حوزه شهیدباهنر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و شوراءوبسیجیان درسالن جلسات پایگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۳۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم؛ مراسم تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه بسیج شهرقائم، حوزه شهیدباهنرباحضور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، وفرمانده حوزه شهیدباهنر، شوراءحوزه وبسیجیان در سالن جلسات این پایگاه برگزارشد.

دراین مراسم، امیرجعفری فرمانده ناحیه امام حسین (ع) گفت:ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد که شکرگزار نعمت‌های خداوند باشیم، و وحدت و انسجام یکی از آزمایش‌هایی بود که به واسطه ویروس کرونا باعث شد نظام مقدس جمهوری اسلامی از این امتحانات موفق و سربلند بیرون آمد.

وی افزود:مردم و بسیجیان با تمام قوا پای کار آمدند و به نقاطی ورود پیدا کردند که ماموریت نداشتند و مردم وبسیجیان قم در این زمینه سربلند بیرون آمدند و امروز نتیجه آن را می‌بینیم.

فرمانده ناحیه امام حسین ادامه داد:اگر قم در موضوع کرونا به خوبی عمل کرد، به دلیل حضور مردم وبسیجیان بود به نحوی که هر هیئت و پایگاه بسیج همانند یک پایگاه پدافند غیرعامل عمل کرد.

در ادامه این مراسم مهدی زنجانی فرمانده سابق پایگاه شهرقائم گزارشی از اقدامات خود دراین مدت را ارائه کرد.

در پایان از زحمات جناب آقای مهدی زنجانی تقدیر بعمل آمد و طی حکمی برادر بسیجی رضاحاج علیانی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرقائم، منصوب شد.
 
انتهای پیام/م-نیک نیا
ارسال نظرات
آخرین اخبار