امام جمعه شهرستان زابل گفت: ماه مبارک رمضان، تمرین برای وقف خدا شدن و توجه به خدای متعال، ماه ذکر و یاد خدا و عدم غفلت است.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۶۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام علی اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: ماه رمضان ماه بندگی است و عید سعید فطر، عید و جشن یک ماه بندگی خداوند متعال است، ماه مبارک رمضان، تمرین برای وقف خدا شدن و توجه به خدای متعال، ماه ذکر و یاد خدا و عدم غفلت است.

وی افزود: عید سعید فطر را تبریک عرض می‌کنیم، ماه رمضان را با نماز اول وقت، نماز جماعت، حضور در نمازجمعه و نافله شب حفظ کنیم، قدردان نعمات خداوند متعال باشیم، قدر لحظه‌های در کنار هم بودن را بدانیم، قدر نظام اسلامی، حکومت اسلامی، حکومت مهدوی و حکومت قرآن را بدانیم، مشکلات و به ویژه مشکلات اقتصادی حل شدنی است، به شرط مدیریت انقلابی به مثل شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم، پیشرفت‌های موشکی، ساخت و پرتاب ماهواره و ساخت پهپاد و نانو گواه حل مسائل و مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام کیخا ادامه داد: بحران کرونا گرفتاری جهانی ایجاد کرد و در این بحران ایران اسلامی خوش درخشید و باعث شد پرده از چهره غرب بیافتند، لزوم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و عمل به تاکیدات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را جدی بگیریم.

امام جمعه زابل بیان کرد: جمعه‌ای که گذشت روز جهانی قدس بود، روز قدس امسال صورتی دیگر برگزار شد مانند نیمه شعبان امسال که توجه بیشتری به حضرت ولیعصر(عج) داشتیم، اهم محور‌های امام خامنه‌ای (حفظه الله) در بیانات حکیمانه و راهبردی در پیام تصویری روز جهانی قدس، مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله، فریضه و مطلوب اسلامی است، محدود کردن مبارزه برای فلسطین به مساله فلسطینی و عربی خطایی فاحش است، هدف مبارزه، آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر و بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش است.

این مسئول اظهارداشت: از اعتماد به دولت‌های غربی و مجامع جهانی وابسته به آن‌ها باید پرهیز کرد، راه اندازی جنگ‌های داخلی ترفند‌هایی برای سرگرم کردن جبهه مقاومت است و بنابه فرمود: ه امام خمینی(ره) هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا و نیز دشمن صهیونیست بکشید.

کیخا تصریح کرد: سیاست عمده آمریکا، عادی سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است، باید با ویروس دیرپای صهیونیستی مبارزه و آن را ارائه کرد، همه باید ملت فلسطین را برای تداوم مبارزه یاری دهند و دست او را پر کنند، فلسطین باید با همه پرسی از همه ادیان و اقوام اداره شود.
ارسال نظرات