نماز عید سعید فطر صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مساجد استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با شیوع بیماری کرونا امسال بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع تصمیم برآن شد که نماز عید فطر در مساجد استان‌ها برگزار شود.

در استان کردستان همزمان با طلوع آفتاب مردم شهر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد حاضر شده و این فریضه الهی را به جا آوردند.

نماز عید سعید فطر در حسینیه سنندج به امامت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی و مسجد جامع نیز اقامه شد.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز عید فطر سنندج، ضمن تبریک این عید بزرگ به همه مسلمانان اظهار داشت: پیام دین اسلام و قرآن کریم، اتحاد، یکدلی، مودت، رحم، عدالت، رفع تبعیض، تعصب و تکبر به بشریت بوده و امروز جهان به این مولفه‌ها به شدت نیازمند است.

امام جمعه سنندج از همراهی مردم کردستان برای کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر از کرونا تقدیر کرد و یادآور شد: مردم ایماندار ایران در طول شیوع این ویروس با غمخواری و دلسوزی، به خوبی نشان دادند که همانند سابق در زمان بحران و مشکلات، در کنار هم هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به همنوعان فروگذار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه تنها راه رفع مشکلات بشریت به ویژه در بحث شیوع کرونا، وجود همدلی، برادری و همکاری است، افزود: اکنون که همه با بیماری خطرناک درگیر هستند باید یار و غمخوار همدیگر بوده و خانواده‌های نیازمند، مساکین و فقرا را فراموش نکنیم.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات