خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد:

بصیرت قرآنی در جامعه باید شکوفا شود

فرمانده سپاه مهاباد گفت: بصیرت قرآنی در جامعه اسلامی باید شکوفا شود.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، رحیمی امروز در اختتامیه کلاس‌های قرآنی این شهرستان، اظهار کرد: سپاه تکیه بر معنویت را به عنوان محور اصلی فعالیت‌های خود محسوب می کند و اعتقاد سپاه بر این است که اگر به معنویت تکیه کنیم می‌توانیم در همه عرصه‌ها مقابل تهدیدات بایستیم.

وی در این مراسم با بیان اینکه عظمت قرآن آن قدر پرفراز و بالاست که هیچ منطقی جز ذات خود خداوند توانایی تبیین آن را ندارد، گفت: باید در راستای نهادینه‌سازی فعالیت‌های قرآنی در همه شئون جامعه تلاش شود.

رحیمی با اشاره به به احیای فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌های فرهنگی متناسب با آن توسط نهادی همچون سپاه، افزود: پرچم یک کشور بر دوش شما نیست بلکه پرچم کل اسلام و اعتلای اسلام است که در این نهاد دفاعی بر دوش شماست.

فرمانده سپاه مهاباد گفت: ما اگر به سراغ قرآن برویم و بخواهیم موقعیت امروز را با بصیرت قرآنی بفهمیم خودمان را در سیبل فتنه‌ها مشاهده می‌کنیم؛ این عظمت، هیمنه و اقتداری که شما عزیزان دارید باعث شده دشمن جرئت نزدیک شدن به کشورمان را نداشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جهان هیچ کشوری نیست که آمریکا از آن واهمه داشته باشد ولی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد و علت این ترس اقتدار باطنی و حمایت ۸۰میلیون ایرانی از سپاه و نیروهای مسلح است.

انتهای پیام

ارسال نظرات