خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه، گلزار شهدای شاهین شهر غبارروبی و عطر افشانی گردید.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۸۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، امام جمعه شاهین شهر گفت: هدف اصلی تجلیل از مقام شامخ کسانی است همه محاسبات عادی صدام را به هم ریختند به طوری که صدام می‌گفت: اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی افزود: اگر امروز دشمنان در مقابله با ایران سرگردانند به‌خاطر عظمتی است که شهدای این مرز و بومآفریده‌اند، لذا دشمنی پنهان دشمنان ایران بسیار بیشتر از آنچه است که آشکار می‌سازند و تاکنون بخاطر اقتداری که از جمهوریاسلامی می‌بینند، کاری از پیش نبرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر مرام و منش ایشان را در زندگی شخصی واجتماعی خود وارد کنیم، احساس برنده شدن خواهیم داشت. کار و دارایی، زمانی ارزش پیدا می‌کند که در راه خدا و اهداف کمال‌گرابه‌دست بیاید و شهدا به دنبال پرکردن کوله‌بار خود، لبریز از اعمال خیر بودند همانگونه که فرهنگ اسلامی ما آکنده از عشق و کمک ویاری رساندن به هم‌نوعان است.

امام جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: امروز آمده‌ایم که فارق از نشان و عناوین در راستای تحقق آرمان‌هایمان مجدانه تلاش کنیم.

حاضرین این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر، بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند.

در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر بنا به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، به نام روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه نام‌گذاری شده است.

شهرستان شاهین‌شهر و میمه در عملیات بیت‌المقدس قریب به ۴۰ شهید را برای حفظ این آب و خاک تقدیم کشور کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها