تهیه و توزیع 2000بسته افطاری ساده در مناطق محروم شهر توسط حوزه 115شهید غفاری

فرمانده حوزه 115 شهید غفاری از تهیه و توزیع ۲۰۰۰بسته افطاری ساده و ۱۶۴۲ پک بهداشتی و غذایی در ماه مبارک رمضان توسط بسیجیان جهادی این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۳۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار اقبالی فرمانده حوزه 115 شهید غفاری ضمن تبریک عید سعید فطر وعید شکوفایی فطرت الهی و تعالی روح انسان، اظهار داشت: 2000هزار بسته افطاری ساده و 1642 بسته کمک مومنانه توسط بسیجیان این حوزه تهیه و در مناطق محروم شهر توزیع شد.

وی با بیان اینکه از آغاز مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه تاکنون نزدیک به ۲۰۰۰ بسته افطاری ساده توزیع شده است، ابراز کرد: بسته های کمک مومنانه با نقش آفرینی و حمایت خیرین، نهاد ها و ارگان ها تهیه شده است.

وی با اشاره به برکات و ثمرات نورانی ماه مبارک رمضان و منویات رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، عنوان کرد: نظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت و اتحاد در پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش عدالت و پیشرفت را در جوامع اسلامی باشیم.

وی همچنین با اشاره به جهت دهی رزمایش کمک مومنانه، افزود: رهبر معظم انقلاب مسیر این همدلی و اتحاد را به سمت کمک مهربانانه هدایت کرد و این  سبب بهبود مشکل اقتصادی و معیشتی بود.

فرمانده حوزه مقاومت 115 شهید غفاری در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان جهادی در راستای کمک به پیشگیری از شیوع بیشتراین بیماری و کمک‌های معیشتی فعالیت‌های ( ضدعفونی معابر، تهیه بسته‌های ارزاق، تولید ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی) را انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها