خبرهای داغ:
مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی قم خبر داد؛
محمد عموعبدللهی از ۲۱۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فرهنگی دانشجویی ققنوس قم خبر داد و گفت که این آثار توسط هیئت داوران در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۴۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از قم، مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان قم گفت: این جشنواره قرار بود در اواخر سال گذشته برگزار شود که با حمله بیولوژیکی و شیوع ویروس منحوس کرونا زمان بررسی و اعلام نتایج به تعویق افتاد.

وی به اهمیت هنر در فضای حقیقی و مجازی پرداخت و گفت: یکی از ابزار‌های که می‌شود در برابر هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان ایستاد، زبان هنر است، چراکه هنر با تاثیرگذاری بالایی که در انسان‌ها با سلایق و گرایش‌های مختلف دارد، می‌تواند با انعکاس حقایق، توطئه‌های دشمنان را خنثی و جامعه را به سمت آرامش و ثبات برساند.

عمو عبدللهی ضمن ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارسال شده، اظهار داشت: در دومین مرحله این جشنواره ۲۱۰ آثار در ۶ بخش به دبیرخانه ارسال شده است که هم اکنون توسط هیئت داوران در حال بررسی است.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان قم در پایان سخنان خود گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم برگزاری مراسم اختتامیه، همزمان با روز عید سعید فطر، نتایج آثار برگزار شده اعلام و از هنرمندان دانشجو تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات