خبرهای داغ:
دبیر اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام راحل:

توزیع 28 هزار بسته معیشتی در استان

دبیر اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام راحل گفت: 28 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از شیوع کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۸۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

 احسان ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های این مجموعه در حوزه محرومیت‌زدایی می‌باشد و در طول سال برای ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان به ویژه ایتام، اشتغال‌زایی، آبرسانی به روستاهای کم‌برخوردار با همکاری کمیته امداد و بسیج اقدام می‌شود.

وی یکی از فعالیت‌های دیگر این مجموعه را خدمت‌رسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده در حوادث و بحران‌های طبیعی عنوان کرد و گفت: تاسیس کمپ دام زنده، توزیع 10 هزار بسته غذایی، راه‌اندازی سرویس بهداشتی و حمام سیار در منطقه زلزله‌زده قطور خوی انجام گرفت.

دبیر اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام راحل به آغاز فعالیت‌های مختلف برای خدمت به مردم همزمان با شیوع کرونا اشاره کرد و ادامه داد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سطح استان و مناطق زلزله‌زده قطور خوی، ارسال بالای 1 هزار عدد آب معدنی به بیمارستان طالقانی ارومیه، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با مشارکت خیرین به مدت دو ماه و توزیع بسته لوازم بهداشتی در بین رانندگان تاکسی از جمله اقدامات انجام گرفته در این ایام است.

این مسئول به سامانه 4030 ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و گفت: 50 پزشک جهادگر در این سامانه هم اکنون در حال فعالیت هستند و به صورت شیفت بندی در حال پاسخگویی به سوالات اقشار مختلف مردم هستند.

وی به توزیع 28 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم‌برخوردار با عنوان رزمایش همدلی و احسان اشاره کرد و بیان داشت: این بسته‌های معیشتی براساس سهمیه‌بندی صورت گرفته در بین روستاها و شهرستان‌های استان توزیع شده است.

این مسئول ارزش هر بسته غذایی را در مجموع 320 هزار تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز بسته معیشتی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع کرده است ، در این مجموعه اندکی با تاخیر بسته‌ها توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات