پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت رحلت امام جمعه موقت قائم شهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی رحلت عالم جلیل القدر حضرت آيت الله حاج شيخ فيضل الله دارايي امام جمعه موقت شهرستان قائم شهر پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۹۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

پیام تسلیت حجت الاسلام تسخیری به مناسبت رحلت امام جمعه موقت قائم شهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی رحلت عالم جلیل القدر حضرت آيت الله حاج شيخ فيضل الله دارايي امام جمعه موقت شهرستان قائم شهر پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا اليه راجعون

ارتحال عالم فقید و جلیل القدر حضرت آيت الله حاج شيخ فيضل الله دارايي مسئول حوزه علميه محمديه ، امام جمعه موقت شهرستان قائم شهر و  رئيس اسبق سازمان تبليغات اسلامي این شهرستان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مایه تالم و تاثر خاطر گردید.

ساده زیستی این عالم ربانی با داشتن مسئولیت های سازمانی بیانگر تقوا و پارسایی آن عالم مجاهد است.

این عالم خدمتگزار صادق و ولایتمدار که معتمد و امین مردم بوده و در سالیان عمر پربرکت خود خدمات ارزنده ای در مسیر نشرتعالیم دینی به ویژه گسترش و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی نموده که منشأ آن آثار و برکات فراوان، تربیت و پرورش طلاب در مسیر ترقی جامعه اسلامی می باشد و ثمرات آن ماندگار و در آخرت، ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ،حوزه های علمیه، سلسله جلیله روحانیت استان و همه ارادتمندان به ویژه به خانواده این مرحوم و فرزندان بیت معظم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باریتعالی علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها