اتحاد مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیسم مستحکم تر از گذشته است

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: مردم همانگونه که در مقابل این ویروس کرونا متحد شدند در مقابل ویروس صهیونیسم نیز مصمم تر از گذشته می ایستند
کد خبر: ۹۲۴۴۳۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حمیدرضا پارسا اظهار کرد: سالهاست که با تشکیل غده سرطانی رژیم صهیونیستی اسرائیل توسط مستکبران جهان و یاران و ایادیان شیطان بر روی زمین‌های مقدس فلسطین، بی عدالتی و ظلم و جوری وصف ناشدنی علیه مردم این سرزمین روا داشته شده است. مردم مظلومی که تنها جز حق خود چیزی نمی‌خواهند و آن زندگی در سرزمین‌های پدری شان است. این رژیم ناپاک هر روز بیش از گذشته دستانش را به خون مظلومان آغشته کرده و با خون آنان خود را سیراب نموده است.
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر در ادامه افزود: کشتار‌های بی رحمانه و غیر انسانی اسرائیل در فلسطین با حمایت‌های پدران نامشروع متکبر و مستکبر خود غم و اندوهی را بر سینه مومنان عدالتخواه نشانده است تا جایی که در این سال‌ها بار‌ها شاهد خروج و قیام آزادیخواهان از اقصی نقاط دنیا علیه این متجاوزان سیه روی تاریخ بوده ایم.
دبیر ستاد انتفاضه و قدس شهرستان مهدی شهر بیان کرد: مردم فلسطین سال‌ها در صف اول مبارزه با ظلم و ستم ایستاده‌اند و از قدس، قبله نخست مسلمانان همچون دیواری مستحکم دفاع می‌کنند. بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به همین دلیل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری نمود تا به اهمیت کار آن‌ها اشاره کرده و بر حمایت جهانیان از مردم فلسطین تاکید نماید. حمیدرضا پارسا درادامه گفت: ذکاوت و تدبیر و آینده نگری امام خمینی رحمة الله علیه باعث شد موضوع فلسطین نه تنها از یک مشکل منطقه‌ای فی مابین عرب‌ها و اسرائیل خارج شود بلکه به مسئله‌ای جهانی میان متجاوزان و مستکبران با عدالت خواهان - آزادی خواهان تبدیل شود.
وی ادامه داد: بر هر مومن عدالت دوستی واجب است که امروز با وحدت اسلامی و انسجام الهی صف واحدی تشکیل دهند و در مقابل این قدرت شیطانی و متجاوز به حقوق انسان‌ها بایستند و از مظلومان دفاع نمایند و البته مادامی که قدس به دامن مسلمان برنگردد از راه خود برنگردند. آنگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همۀ مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطۀ حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند.
دبیر شورای هماهنگی تبلبغات اسلامی افزود: بی شک در ماه مبارک رمضان که مومنان از هر فرصتی برای افزودن بر بار کار‌های نیک و حسنه خود بهره می‌برند، نباید یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین را فراموش کنند و عبادات خود در این ماه را با رساندن فریاد دادخواهی این مردم تکمیل کنند. البته امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونامراسم روز قدس مانند هر سال در خیابان‌ها برگزار نخواهد شد، اما بدون تردید مردم همانگونه که در مقابل این ویروس متحد و یکپارچه شدند در مقابل ویروس صهیونیسم نیز مصمم‌تر از گذشته ایستاده تا سرانجام شاهد شکست قطعی این رژیم ظالم و نامشروع باشیم.
حمیدرضا پارسا درپایان گفت: ملت ایران باردیگر با رهبر معظم انقلاب و با ارمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند و سیلی محکم بر دهان دشمنان این مرز و بوم زدند.
وی ادامه داد: فضاسازی تبلیغاتی؛ فضاسازی شهری؛ تولید تیزر و محتوایی؛ خدمات عمومی ضدعفونی کردن معابر و ساختمان‌ها؛ مسابقات فرهنگی و مجازی ازدیگر برنامه‌های روز قدس بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار