خبرهای داغ:
منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به وضعیت عمومی جامعه، اظهارداشت: متاسفانه مردم امروز با مشکلات متعددی بویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال درگیر هستند و انتظارشان از مجلس و هیأت رییسه آن اقدامات و تصمیم گیری‌های قانونی در راستای حل این مشکلات و عمل به وظایف ذاتی در تامین حقوق وکلایشان است.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله متفکر آزاد با اشاره به ملاک‌ها و معیار‌های نمایندگان مجلس یازدهم در انتخاب اعضای هیات رییسه اظهار داشت: عموم نمایندگان مجلس بر تعقل گرا بودن اعضای هیات تاکید دارند.

وی ادامه داد: همچنین هیات رئیسه و بویژه رئیس مجلس یازدهم باید از توانایی لازم برای تغییر نگرش‌ها نسبت به قوه مقننه برخوردار باشند.

متفکرآزاد با اشاره به وضعیت عمومی جامعه خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم امروز با مشکلات متعددی بویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال درگیر هستند و انتظارشان از مجلس و هیأت رییسه آن اقدامات و تصمیم گیری‌های قانونی در راستای حل این مشکلات و عمل به وظایف ذاتی در تامین حقوق وکلایشان است.

وی برخورداری از سابقه و توان مدیریتی را از دیگر ملاک‌های لازم برای تصدی جایگاه هیات رییسه مجلس عنوان و بیان کرد: تزریق افکار و چهره‌های جدید و حضور نیرو‌های جوان در کنار افراد خوش سابقه و با تجربه در این جایگاه نیز مطالبه‌ای هم از سوی رهبری و هم افکار عمومی است که امیدواریم شاهد تحقق آن در انتخاب هیات رییسه باشیم.

متفکر آزاد مجلس یازدهم را مجلسی مهره دار و با دورنمای مثبت از لحاظ عملکرد دانست و گفت: با توجه به این خصوصیت و خواست عمومی نمایندگان برای تغییر ملموس در شرایط جامعه، رئیس مجلس باید فردی قاطع و مدیر در پیگیری امور بین قوا و نماینده‌ای متواضع و همراه با سایر منتخبان مردم در امور داخلی مجلس باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم رئیس مجلس یازدهم با رای بالا و نظر موافق اکثریت نمایندگان انتخاب شود چراکه پیام این انتخاب برای مردم داخل کشور، همدلی و وحدت در بین نمایندگان ملت و برای کشور‌های دوست و حتی دشمنان خارجی نیز نماد مجلسی مقتدر و قدرتمند خواهد بود.

ارسال نظرات