مسئول قرارگاه جهادی شهید سید مهدی میرعباسی اراک بخشی از اقدامات جهادی این قرارگاه را در شرایط کرونایی تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۵۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

https://basijnews.ir/files/fa/news/1399/3/6/2788971_564.jpg

محمد طالبی مسئول قرارگاه جهادی شهید سید مهدی میرعباسی اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدامات قرارگاه شهید میرعباسی در طول شرایط کرونایی گفت: از جمله اقدامات ایجاد کارگاه تولید ماسک بهداشتی و دستکش یک بار مصرف بوده است که دستگاه تولید دستکش توسط خود جهادگران قرارگاه تولید شده است.

وی ادامه داد: حضور فعال جهادگران قرارگاه شهید میرعباسی در عملیات های مستمر گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در طول این سه ماه از جمله اقدامات دیگر بوده است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید سید مهدی میرعباسی اراک تصریح کرد: همچنین بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه جهادگران اقدامات مختلفی را در این راستا انجام دادند.

وی افزود: تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و طبخ غذای گرم برای افرادآسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات این قرارگاه در طی این چند وقت اخیر بوده است.

طالبی با اشاره به فعالیت های آینده قرارگاه بیان کرد: جهادگران قرارگاه شهید میر عباسی با تأسی از زندگی جهادی شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای حرم و امنیت همواره در صحنه خدمت رسانی حاضر خواهند بود و تا پایان بیماری کرونا به خدمت رسانی ادامه خواهند داد.

با اشاره به رزمایش کمک مومنانه و حرکت های جهادی توسط ملت در طی شرایط کرونایی گفت: ملت ایران با ایثار و از خودگذشتگی ها بار دیگر صحنه‌های دفاع مقدس را در کشور بازخوانی کردند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید سید مهدی میرعباسی اراک افزود: به میدان آمدن ملت ایران در ایام کرونایی و انجام مجاهدت های آنها در صحنه های مختلف با تأسی از فرهنگ ناب دفاع مقدس است.

طالبی با اشاره به نقش گسترده مساجد در ایجاد این رزمایش عظیم بیان کرد: مساجد همانند دوران دفاع مقدس تبدیل به ستاد فرماندهی شد و ائمه جمعه و طلاب و بسیجیان پای‌کار آمدند که این ماهیت ملت بزرگ ایران است.

طالبی بابیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه که از تدابیر مقام معظم رهبری بود و اسم بسیار زیبایی هم برای این اقدام خداپسندانه گذاشتند ابتکاری نو برای کمک به آسیب دیدگان شد، گفت: این روحیه برگرفته از ماهیت دینی و اسلامی ملت ایران و انقلاب اسلامی که ریشه در ذات این ملت دارد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید سید مهدی میرعباسی اراک با تأکید بر اینکه منشأ اقدامات جهادی و رزمایش کمک مؤمنانه ایمان و تدین ملت است، گفت: ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده همواره در این‌گونه صحنه‌ها پیشتاز است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات