حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا گفت: با تحریم نیروی انتظامی، آمریکا دنبال این است که ترانزیت مواد مخدر را در ایران اجرایی کند.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۸۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده منتخب مجلس یازدهم در واکنش به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا گفت: نیروی انتظامی مسئول امنیت شهروندان است و تحریم نیروی انتظامی یعنی حمایت از اشرار و قاتلان و جانیان.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا پلیس که امنیت شهروندان را تأمین می‌کند را تحریم نمی‌کنند، اظهار داشت: با تحریم نیروی انتظامی، آمریکا به دنبال این است که ترانزیت مواد مخدر را در ایران اجرایی کند، چون اینجا نزدیک‌ترین مسیر به سمت اروپا بوده و با جانفشانی نیروی انتظامی کشور ایران تبدیل به مانعی بزرگ برای اهداف شوم مافیای مواد مخدر شده است.

حسینی‌کیا عنوان کرد: البته این اقدام آمریکایی‌ها یک بار دیگر دروغ بودن این ادعا که می‌گفتند ما با شهروندان ایرانی مشکلی نداریم را اثبات کرد؛ چطور می‌شود کسی ادعا کند با شهروندان ایرانی مشکلی ندارد، اما پلیسی که امینت آن‌ها را تأمین می‌کند را تحریم کند و دست جانیان و اشرار را باز بگذارد.

وی با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی به معنای تحریم شهروندان است، تأکید کرد: مردم پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است؛ قطعا آمریکای جنایتکار با تحریم نیروی انتظامی به اهداف موردنظرش نخواهد رسید همچنان که قبل از این نیز شاهد تحریم‌ها و خباثت‌های مکرر آمریکایی‌ها نسبت به مردم ایران بوده‌ایم، اما آن‌ها به اهداف‌شان نرسیدند.
ارسال نظرات