سعد زعفری هشجین
سرمایه گذار پل معلق ازناو در گفتگو با بسیج :
سرمایه گذار پل معلق منطقه گردشگری ازناو خلخال گفت: با همه وجود و با استفاده از امکانات به‌روز، پل معلق را تا آخر ادامه خواهم داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

 با تمام توان پل معلق را ادامه خواهم داد

بهار رسولی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل افزود : برخی با سوء استفاده از نام پل معلق و با انتقادات غلط، سعی در کم رنگ کردن ادامه کار دارند، اما ما با تکیه بر خداوند متعال و حمایت مردم و مسئولان خلخال، با تمام قدرت، ساخت این پل را ادامه خواهیم داد.

وی گفت : کار بسیار عظیم و زمان بر است و اصلا قابل مقایسه با پروژه‌های مشابه اجرا شده در استان نیست و بیشتر از همه آبروی منطقه در پیش است باید به قول های داده شده عمل کنیم تا بتوانیم نام خلخال را در کشور و دنیا پر آوازه کنیم.

رسولی تصریح کرد : با افزایش طول پل، کارمان دو چندان شد و به زمان بیشتری برای مطالعات و محاسبات نیاز شد، برای این کار از بهترین شرکت نمونه برداری کشور که در جاسک بندر عباس مشغول بودند برای آزمایش و نمونه برداری دعوت کردیم که با انتقال دستگاه های نمونه برداری از جاسم  به خلخال در حال نمونه برداری از خاک انتهای پل از طرف جاده روستای طولش و محل فنداسیون ها هستند.

رسولی افزود: کار با جدیت در حال پیشرفت بوده اخیراً نمونه های آزمایش به آزمایشگاه معتبر در تهران ارسال شده است و پس از اتمام محاسبات، عملیات اجرای  فونداسیون ستون ها و در ادامه نصب کابل ها شروع خواهد شد.

سرمایه‌گذار پل معلق اظهار کرد: اولویت ما قطعاً اتمام پل معلق است و در کنار آن دوچرخه‌ی هوایی را هم پیش خواهیم برد که با اجرای فونداسیون تلاش داریم تا شهریور ما از این طرح نیز بهره برداری کنیم.

 

با تمام توان پل معلق را ادامه خواهم داد

ارسال نظرات