خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان گفت: کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا در این شهرستان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۹۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عباسعلی ریحانی» اظهارداشت: خانوارهای آسیب دیده از کرونا و نیازمند باید حمایت شوند که در اولویت است و تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی خوبی از سوی مردم شهرستان صورت گرفته است. 

فرمانده سپاه شیروان گفت: تاکنون در راستای طرح مواسات و همدلی مومنانه طی دو مرحله  سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین آنان توزیع شده است.


ریحانی بیان داشت: خانوارهای نیازمند در ۳۵ منطقه شیروان شناسایی شدند و دستگاه های بسیاری در این شهرستان پای کار بوده و با کمک های مردمی اقدامات خوبی صورت گرفته است و سبد غذایی و غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین آنان توزیع شده است.

 
فرمانده سپاه شیروان خاطرنشان کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، طی یک روز هزار بسته سبد غذایی بین نیازمندان و خانوارهای متضرر از کرونا توزیع شد.


ریحانی ارزش هر سبد غذایی را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اقلام سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ، ماکارونی، رب و حبوبات است که با همکاری و هماهنگی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام و خیرین تهیه شده است.


وی با اشاره به مشارکت فعالانه مردم در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در رزمایش مومنانه افزود: مردم، خیرین و مسئولان مشارکت بسیار خوب و فعالانه ای در رزمایش مومنانه داشته اند.


فرمانده سپاه شیروان گفت: تمامی بسته‌های تهیه شده در بین اقشار نیازمند و افرادی که در جریان شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده اند توزیع  و سبدهای بعدی با توجه به نیاز جامعه هدف تهیه خواهد شد.


ریحانی افزود: همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین مدیران دستگاه‌ها برای اجرای رزمایش مومنانه حاکم است.


مردم خیر و نوعدوست شیروان تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی برای اقشار آسیب پذیر انجام داده اند که این کار خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها