خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار خبر داد

توزیع 150 بسته معیشتی به همت بسیج جامعه زنان بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از توزیع 150 بسته معیشتی به ارزش 375میلیون ریال به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۰۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

توزیع 150 بسته معیشتی به همت بسیج جامعه زنان بهارفاطمه کتابی اصل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: تقارن روز قدس و سوم خرداد، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

وی تصریح کرد با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه، فعالیت‌های جهادی در راستای  لبیک به رهبری آغاز و با همراهی خیرین بسیجی توانستیم در پنج مرحله بالغ به 2 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا تهیه و توزیع کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: در پنج مرحله قبل هر بسته بالغ بر 300 میلیون ریال به همت خیرین بسیجی تهیه و توزیع شد.

وی عنوان کرد: در این مرحله نیز 150بسته به ارزش 375میلیون ریال شامل گوشت،مرغ، برنج، خرما، مواد شوینده، سویا، شکر، حبوبات و ... به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار