نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به صادرات نفت ایران به کشور ونزوئلا و موفقیت در پهلوگرفتن آن گفت: همانگونه که در عین الاسد به آمریکائی ها سیلی محکم نظامی زدیم امروز با صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی اقتصادی خواهیم زد.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۱۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به صادرات بنزین ایران به کشور ونزوئلا گفت: صادرات بنزین به کشور ونزوئلا نشان داد که آمریکائی‌ها به تعبیر حضرت امام(ره) همانند شیر پیری هستند که تنها نعره می زنند و نشان داد قدرت آنها قدرت پوشالی و شکننده است.

سلیمی افزود:صادرات بنزین به ونزوئلا نشان داد کشورهای دنیا نباید از آمریکائی ها و قدرت های پوشالی هراسی داشته باشند چراکه آنها فقط پرگویی و درشت گویی می کنند و متأسفانه برخی ها از درشت گویی آنها وحشت زده می شوند و عقب نشینی می کنند.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان اینکه وقتی یک کشور محکم و مقتدر مقابل این زورگویان ایستادگی کند قطعا آنها عقب نشینی خواهند کرد، گفت: صادرات بنزین به ونزوئلا یک پیروزی در راستای شکست حلقه تحریم ها توسط ایران محسوب می شود.

وی ارتباط با کشورهای تحریم شده توسط آمریکا را یک ضرورت خواند و افزود: موفقیت در صادرات بنزین به ونزوئلا نشان می دهد که ما باید ارتباط با باشگاه تحریمی ها را جدی بگیریم و مراوده با این کشورها را در دستور کار بگذاریم.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در این خصوص تصریح کرد: ارتباط و مراودات جدی با باشگاه تحریمی ها اجازه یکه تازی به آمریکائی ها و سایر کشورهای زورگو را نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی در کشور شاهد یک کاهش مصرف بنزین هستیم و ما نیازمند صادرات بنزین بودیم گفت: صادرات بنزین که به ونزوئلا انجام شد می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند چراکه قرار است ونزوئلا به ایران طلا بدهد و این قطعا موجب افزایش منابع در کشور خواهد شد در صورتی که درست مدیریت شود قطعا اقتصاد داخلی ما دچار یک دگرگونی و تحول خواهد شد.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: ما بارها توانسته ایم به آمریکائی ها سیلی بزنیم و همانگونه که در عین الاسد به آمریکائی ها سیلی محکم نظامی زدیم امروز با صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی اقتصادی خواهیم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات