خبرهای داغ:

رزمایش کمک مومنانه در آخرین روز ماه مبارک رمضان در آبادان برگزار شد

به همت خیرین شهرستان و ستاد فرمان حضرت امام خمینی(ره) ۱۶۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه آبادان بین نیاز توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۶۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، رزمایش کمک مومنانه در آخرین روز ماه مبارک رمضان با اهدا ۱۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان انجام شد.

سرهنگ احمدی در گفتگو باخبرنگار بسیج نیوز افزود: امروز به حول قوه الهی توانستیم در قالب رزمایش کمک مومنان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سومین نوبت از مرحله دوم این رزمایش در آبادان انجام دهیم.
سرهنگ پاسدار شاپور احمدی اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هشت هزار بسته غذایی حمایتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا و کم‌برخوردار در این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیرین و شیوخ و اصناف این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیرین و شیوخ و اصناف این شهرستان برگزار شد
ایشان ‌ادامه داد: این کمک ها که از طرف ستاد فرمان حضرت امام ، قرارگاه حضرت ابوالفضل و خیرین عزیز شهرستان صورت گرفت، قریب به ۱۶۰۰ بسته معیشتی می باشند که در اختیار نیازمندان شهرستان قرار خواهند گرفت.
وی افزود:بسته‌های حمایتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب‌گوجه ‌فرنگی، ماکارونی ، سویا و لوزام بهداشتی است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در راستای اجرای رزمایش مواسات همدلی و احسان در اختیار مردم مناطق کم‌برخوردار شهر و روستا قرار گرفته است، افزود: با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسایل بهداشتی و شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات جامعه کم‌تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار