خبرهای داغ:
در حال حاضر صورت می گیرد؛

خدمت رسانی کمیته امداد قزوین به 60 هزار نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر حدود 60 هزار نفر از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در دیدار با هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین بیان کرد: کمیته امداد نخستین و تنها نهادی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی اجازه داده است که نامش در نام آن نهاد استفاده شود.


وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) رسالتی خدمت به محرومان را بر عهده دارد رسالتی که همه انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) در انجام آن جدیت و حضور داشتند و از واگذاری آن به دیگران اجتناب می کردند.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر حدود 60 هزار نفر از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که ایجاد اشتغال برای این خانواده ها و درآمدزایی از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی افزود: این نهاد به مددجویان و افراد تحت حمایت خود یک یا چند خدمت ارائه می کند در این میان حتی خدمات حقوقی نیز برای مددجویان داریم تا مشکل مادی و عدم دسترسی به وکیل و یا کم اطلاعی از مسائل حقوقی موجب تضییع و یا اجحاف برخی حقوق مددجویان نشود.


حق گویان اضافه کرد: سال جاری به لحاظ اعتباری و مالی در تنگنا هستیم البته آنچه تحت عنوان "کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی" مطرح بود، در سال جاری به طوری عملی اجرایی شاهد هستیم.


وی خاطرنشان کرد: سال جاری باید تلاش ها بیشتر شود تا محدودیت های مالی به وجود آمده موجب کوچک تر شدن سفره نیازمندان نشود از این رو جلب مشارکت های مردمی و توجه هر چه بیشتر به کمک های مردمی امری ضروری است.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: از آنجا که مردم به ما و جریان امدادرسانی اعتماد و اعتقاد داردند، برای اینکه در برابرمددجویان شرمنده نشویم، از ظرفیت های مختلف مردمی استفاده می کنیم تا جریان امدادرسانی پرقوت تر و منسجم تر استمرار داشته باشد.


در ادامه رئیس هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین گفت: کمیته امداد یکی از افتخاراتش این است که عنوان آن به نام امام خمینی (ره) مزین شده است و افتخار دیگرش این است که برای خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه تلاش می کند.


سید حسن علایی اعلام کرد: اغلب اعضای کانون کارشناسان را افرادی تشکیل می دهند که دارای تجربه های طولانی در دستگاه های مختلف هستند و همگی به ضرس قاطع شهادت می دهند که بعد از هر کار نیکی آثار آن را در زندگی خویش دیده اند.


وی تصریح کرد: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین آمادگی دارد تا همکاری های گذشته را ادامه داده و به همراهی با کمیته امداد ادامه دهد چراکه هرچه بیشتر در کنار کمیته امداد باشیم، خدمت بیشتری را به محرومان ارائه خواهیم کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار