بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا زیر سایه کرونا همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، از شیوع کرونا در ایران تا به امروز بسیاری از مشاغل و واحد‌های صنفی تعطیل شدند و  معیشت اقشار بسیاری از مردم تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است.  

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا در ۱۶ اردیبهشت سال جاری اعلام کرده بود که شیوع ویروس کرونا تکمیل تعدادی از واحد‌های مسکونی سیل‌زدگان استان را به تاخیر انداخته است.

برپایه این گزارش، قبل از بحران کرونا و حتی قبل از موعد مقرر، سپاه کربلا مازندران در آذرماه سال ۹۸  منازل سیل زدگانی که سپاه کربلا متعهد به ساخت آن شده بود، تحویل مردم داد. به گفته سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا ‌ساخت ۸۸ واحد مسکن سیل زده توسط سپاه کربلا به اتمام رسیده است.  

اولین فرودین سال جاری هم کلید یک واحد مسکن مدد جویی توسط سپاه چالوس تحویل شد. سرهنگ داغمه چی  در آیین افتتاح این واحد مسکونی به خبرنگار بسیج گفته بود که یکی از کار‌های سپاه پاسداران در قرارگاه خدمات اجتماعی ساخت خانه‌های محروم برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشد.

فرمانده سپاه چالوس یادآور شد که امسال تعداد ۱۸ واحد خانه محروم در دست اقدام بوده که این اولین افتتاح در سال جدید است.

ظهر امروز ۶ خرداد هم سه واحد مسکن مددجویی در شهرستان سیمرغ به بهره برداری رسید.

سرهنگ ابوالفضل جمشیدی در حاشیه بهره برداری از منازل مددجویی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت که سه واحد مسکونی در روستای اخته چی و شیرخوارکلا از توابع شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

فرمانده سپاه سیمرغ هزینه ساخت منازل مسکونی را ۱۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها