هنر دست گیری از نیازمندان به همت هنرمندان ملارد

یک تخته فرش ۱۲ متری با حضور مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد ،جانشین و هیئت همراه توسط گروه جهادی شهید آوینی کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد به یک خانواده نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۵۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،  به همت گروه جهادی شهید آوینی کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد  یک تخته فرش ۱۲ متری با حضور رضا مافی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد ،جانشین و هیئت همراه توسط گروه جهادی شهید آوینی کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد به یک خانواده نیازمند اهدا شد.

  در این دیدار مقرر شد با توکل بر خدا به حداقل مشکلات این خانواده تا یک ماه آینده رسیدگی شود.

 همچنین به مناسبت عید سعید فطر  یک دستگاه کولر آبی به خانواده آسیب دیده و مستمند شهرستان ملارد و ۲ عدد پتو و ۲ عدد بالش نیز به یک خانواده بی بضاعت دیگر با حضور برادر حامدی جانشین کانون بسیج هنرمندان و به همت اعضای گروه جهادی شهید آوینی کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد  اهدا شد.

 مافی گفت: با توجه به این که ما از اقشار تخصصی هستیم توقع از ما خیلی کمتر هست اما علی رغم حمایت های کم از ارگان های مرتبط ، با لطف و عنایت پروردگار و حضور بسیجی های پای کار و حمایت خیرین از ابتدای کرونا تا الان بیش از ۲۰۰۰ پرس  غذا ، ۴۰۰۰ هزار عدد دستکش و ماسک ، ۱۰۰ پک معیشتی به ارزش۲۰۰۰۰۰ تومان ، ۴ پتوی گلبافت و یک قطعه فرش بین نیازمندان ، افراد آسیب دیده از کرونا و هنرمندان آسیب دیده   توزیع شده است.

علاوه بر آن ویدئوهای آموزشی متعددی در زمینه عکاسی و نقاشی تولید و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

همچنین هنرمندان گروه نمایشی کانون چند ویدئو در قالب استندآپ جهت تقویت روحیه مردم به اشتراک گذاشتند و شاعران کانون، اشعاری در راستای حمایت از کادر پزشکی و همدردی با بیماران سرودند و گروه هنرهای تجسمی کاریکاتور هایی با این موضوع به اشتراک گذاشتند.

و در حال حاضر در تدارک آماده سازی و تولید  دو ترانه و سرود و ساخت کلیپ های آن جهت نمایش در رسانه ی ملی با موضوع جهاد و دومی با موضوع ملی است و همچنین رسالت رسیدگی به محرومین در راستای طرح مواسات را نیز ادامه خواهیم داد.

 

ارسال نظرات