حجت الاسلام حسينی گفت: کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند مشاهده کنند پلیس یک کشور به دلیل اینکه آمریکا منافعش تامین شود تحت تحریم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۹۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی، ضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه رژیم تروریستی آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم گفت: همگان باید به درستی دشمن را بشناسند، کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند باید وجدان انسانی آن‌ها بیدار شود تا ببیند پلیس یک کشور که تامین کننده امنیت جانی و مالی مردم است به دلیل اینکه آمریکا منافعش تامین شود تحت مضیقه، فشار، محرومیت و تحریم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که آمریکا و غرب را فرشته نجات خودشان و مملکت می‌دانستند وشاید هنوز هم این تصور را دارند، آیا با این اقدام آمریکا غیرت ملی‌شان اجازه می‌دهد که باز هم دم از مذاکره و رابطه با آمریکا بزنند و آیا واقعا می‌توانند دید مثبتی به آمریکا داشته باشند قطعا جواب این سوال منفی است.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نداریم، اما دوستان باید دشمن شناس باشند و این برای ما و ملت ما مهم است، غیرت ملی و روحیه وطن دوستی در ذات هر ایرانی نهفته است بنابراین کسانی که هنوز به آمریکا و غرب خوش بین و وامدار غرب هستند یا اینکه منافع مالی و شرایط معیشتی آن‌ها ایجاد می‌کند که به شکلی دلباخته و دلبسته غرب باشد از دیدگاه ملت ما محروم و مطرود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: قطعا اقدام آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم اقدامی ناجوانمردانه و خیانتکارانه است و بر خلاف وجدان بشری صورت گرفته است.
ارسال نظرات