سعد زعفری هشجین
مسجد پایگاه تعاملی برای آموزش «حقوق و آداب شهروندی» هست و کانون های مساجد تاکنون تاثیر و نقش بسزایی در همکاری و برپایی چنین دوره های آموزشی داشته اند.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۱۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

کانون های مساجد نقش موثری در برپایی دوره های آموزشی «حقوق و آداب شهروندی» دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل  ، «عاطف محمد نژاد اصل» امروز (6 خردادماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسجد پایگاه تعاملی برای آموزش «حقوق و آداب شهروندی» هست و کانون های مساجد تاکنون تاثیر و نقش بسزایی در همکاری و برپایی چنین دوره های آموزشی داشته اند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: طبق تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به دلیل استقبال و همکاری مناسب سنوات قبل آمادگی برپایی دوره های آموزشی «آداب شهروندی» در مساجد هستیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: برپایی این دوره های آموزشی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام می شود تا از شیوع بیماری کرونا نیز پیشگیری شود.

محمد نژاد اصل بیان کرد: آشنایی عموم مردم با «حقوق و آداب شهروندی» می تواند نقش بهتری در ارائه خدمات شهری توسط سازمان های تابعه شهرداری اردبیل شود و یکی از وظایف ذاتی این سازمان ارائه آموزش های شهروندی به آحاد مردم است.

وی ادامه داد: تاکنون موفقیت های خوبی در برپایی دوره های «آداب شهروندی» را در مساجد شاهد بودیم و امیدواریم این همکاری با ستاد هماهنگی کانون های مساجد ادامه داشته باشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: دوره های آموزش «آداب شهروندی» در رده های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رتبه بندی شده است و امیدواریم با فعالیت های دو جانبه بتوانیم مخاطبان رده های سنی مختلف را در مساجد آموزش دهیم.

محمد نژاد اصل عنوان کرد: البته این دوره ها در فرهنگسراهای زیر مجموعه شهرداری اردبیل نیز اجرا می شود و در صورت کمبود مکان در محلات حاشیه شهر از این پتانسیل فرهنگی نیز استفاده شود.

ارسال نظرات