سعد زعفری هشجین
امسال با انعقاد تفاهم نامه مدیریت برق با هزار مشترک اردبیلی درصدد کنترل بیشتر هزینه ها و مصرف برق در استان هستیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

رتبه 4 اردبیل در مدیریت پیک مصرف برق/ انعقاد تفاهم نامه مدیریت برق با هزار مشترک اردبیلی

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اردبیل  حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از ارائه تسهیلات ویژه برای مشترکین کم مصرف در ساعات پیک مصرف در بخش های مختلف  خانگس، کشاورزی و صنعتی خبرداد و گفت: استان اردبیل در سال گذشته جزو استان های بدون خاموشی برق بود که از لحاظ مدیریت پیک مصرف  برق نیز در جایگاه چهارم کشور قرار گرفت.

وی به فرارسیدن تابستان و فصل گرما اشاره کرد و با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی امسال سال گرمی را پیش رو داریم گفت: امسال نیز مثل سال گذشته تسهیلات ویژه ای برای صرفه جویان در ساعات پیک مصرف در نظر گرفته شده است.

قدیمی در ادامه سخنان خود از عقد تفاهم نامه با 144 مشترک با دیماند مصرفی 57 مگاوات خبرداد  و گفت: سال گذشته نیز 150مشترک پرمصرف در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی با رعایت موارد مندرج در قرار مصرف برق از تسهیلات 15 میلیارد ریالی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از کنتر مصرف چاه های کشاورزی، کنترل روشنایی معابر به عنوان طرح های اجرایی جهت کاهش مصرف در ساعات پیک مصرف برق خبرداد و گفت: 1500عدد لامپ کم مصرف نیز جایگزین لامپ های فعلی در معابر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: 1000 مشترک در سراسر استان اردبیل بتوانند با رعایت پروتوکل های مصرف در ساعات پیک مصرف از پاداش  و تسهیلات شرکت توزیع نیروی برق برخوردار شوند.

ارسال نظرات