خبرهای داغ:
صادر شد

بیانیه فرمانده انتظامی استان قزوین در محکومیت تحریم ناجا توسط دولت تروریست آمریکا

بیانیه فرمانده انتظامی استان قزوین در محکومیت تحریم ناجا توسط دولت تروریست آمریکا صادر گردید.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۴۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری  خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت رفتار ظالمانه استکبار جهانی مبنی بر تحریم فرمانده نیروی انتظامی ایران،سردار "مهدی حاجیان " بیانیه ای به شرح زیر صادرکرد.  

 

متن بیانیه بدین شرح است؛  

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

دولت تروریست و جنایت کار آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،وزیرکشور و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را درفهرست تحریم خود قرارداده است. بدون شک دلیل این اقدام مداخله گرانه،ضدامنیت و آسایش ملت ایران،ناتوانی آن کشور درمقابل اراده و عزت مردم ایران است.  

 

دولت آمریکا درحالی که پلیس آن کشور با اقدامات نژادپرستانه و سرکوبگرانه علیه رنگین پوستان و همچنین عدالت طلبان وال استریت،روی همه نیروهای امنیتی و انتظامی را در جهان سفید کرده است و درخدمت زورمداران آمریکا، روی خود را سیاه نموده،با وضع تحریم‌های جدید علیه مقامات و قوای انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصبانیت خود را به این شکل بروز داده است که چیزی نیست جز زبونی در برابر مردم ایران. 

 

تحریم پلیس ایران از سوی سردمداران آمریکا به عنوان سازمانی که مظهر عدالت ، برابری و آزادی و صلح اجتماعی است ماهیتا به معنای مخالفت آمریکا با اصل عدالت و اصل امنیت جهانی است. 

 

اقدام نابخردانه آمریکا و تحریم پلیس امنیت ساز معنایی جزء نشان دادن ماهیت ددمنشانه کاخ سفید که کاملا با حقوق بشر دوستانه مخالفت دارد، نیست و این اقدام مغایر با تمام اصول و قوانین بین المللی است. 

 

یقینا جامعه جهانی این اقدام غیرکارشناسانه آمریکا را که حامی ناامنی در جهان است را قضاوت خواهد کرد و این اتفاق؛ اقتدار پلیس ایران را در جهان به نمایش گذاشته است. 

 

در بسیاری از کشورها که از ساختار پلیس ایران برای امنیت جامعه خود استفاده می کنند و پلیس ایران الگویی در امنیت منطقه است، این امر موجب ترس آمریکا شده و خوشبختانه هر نقطه ای از جمهوری اسلامی ایران مورد تحریم قرار گرفته است همان جا نقطه قوت ما بوده است. 

 

پلیس جمهوری اسلامی ایران پلیسی مردمی وجامعه محور بوده است و به همین دلیل در جهان مورد استقبال قرار گرفته است و آمریکا با این اقدام و عمل منفعلانه نشان داد در مقابل پلیس هم ناتوان است. 

 

مقامات کاخ سفید که از تروریسم اقتصادی خود تاکنون نفعی نبرده اند و حتی در مقابل بیماری همه گیر کرونا بدترین امتحان را در دنیا پس داده اند اکنون سعی دارندتا با اعمال تحریم علیه برخی مقامات ارشد نظامی،اعتیاد خود به تحریم را بیش ازگذشته به جهانیان نشان دهند.  

 

تحریم های شیطان بزرگ برای فشار حداکثری به جمهوری اسلامی ایران به آخرخط رسیده و غافل از اینکه تحریم ها دیگر اثری برعزم و اراده مردم و مسئولان و قوای مسلح و نیروهای انتظامی ایران ندارد بیانگر استیصال و ناتوانی واشنگتن درمقابل راهبرد مقاومت فعالانه جمهوری اسلامی ایران است. 

 

نیروی انتظامی استان قزوین،ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه آمریکا که ازسویی خود را در رسانه ها حامی مردم ایران معرفی می کند و ازسویی خدمات به همین مردم را به بهانه های مختلف تحریم می کند،اعلام می دارد،پلیس و نیروهای انتظامی این استان درکنارسایر قوای انتظامی و مسلح کشوربا مضاعف نمودن تلاش خود برای حفظ آرامش و امنیت مردم همه تحریم ها راخواهد شکست و به امیدخدا و درسایه تدابیرفرمانده معظم کل قوا روزبه روزبرقوت خودخواهد افزود. 

  

امیداست در روزهای پس از ماه مبارک رمضان که مردم ایران و همچنین قوای مسلح و نیروهای انتظامی روح و جان خودرا به نورالهی منورکرده اند و با تکیه برخداوند متعال روحیه خود را بیش از پیش بالا برده اند،از این نیروی معنوی کمال استفاده را برای انجام بهترخدمات خود بهره برند. 

 

فرمانده انتظامی استان قزوین 

سرتیپ دوم مهدی حاجیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها