مدیر موفق صنعت و تولید در گفت و گو با «بسیج»:

ایرادات قوانین بین سازمانی در حوزه تولید رفع شود

مدیر موفق صنعت و تولید بیان داشت: برخی قوانین بین سازمانی در حوزه تولید دارای ایراداتی است که باید رفع شود تا در تولید بتوانیم موفق عمل کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
دکتر هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص اقدامات عملی انجام شده در کشور و در استان در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این مدت در حوزه اقتصاد مقاومتی اتفاقاتی افتاده، ولی اثربخش نبوده است.

وی افزود: در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر سازمان‌های دولتی بایستی سازمان‌های خصوصی و مدیران شرکت‌ها نیز پای کار بیایند و پیگیر مسائل در این زمینه باشند چرا که جا برای کار در این حوزه زیاد است.

این مدیر موفق در حوزه صنعت و تولید تاکید کرد: مدیران سازمان‌ها باید افزایش کارآیی، ایجاد فرهنگ جهادی، رشد بهره‌وری و جاری کردن الگوی کاهش مصرف که از بند‌های اقتصاد مقاومتی است را مدنظر قرار دهند و پیگیر این مهم باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از قوانین بین ادارات و سازمان‌ها در حوزه تولید دارای ایراداتی است و آن دسته از قوانینی که درست است متاسفانه به درستی اجرا نمی‌شود.

دکتر هاشمی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید مزین شده است در عمل بتوانیم گامی در جهت تحقق این شعار برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها