نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی:

رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشد

با بیان اینکه رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشند، گفت: هیئت رئیسه مجلس باید اهل تحلیل، مشورت پذیری و تعامل هدفمند با همه نمایندگان باشند.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۸۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
معین الدین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: رئیس مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشد.

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید برنامه‌ای مدون برای مدیریت انقلابی کلان داشته باشند، اهل تحلیل، مشورت پذیری و تعامل هدفمند با همه نمایندگان باشد.

وی ادامه داد: مواضع انقلابی داشته باشد و در واقع منویات مقام معظم رهبری را پیگیری و انتظاری که از مجلس دارند را برآورده کرده و سعه صدر بالا داشته باشند.

سعیدی بیان کرد: نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، متاسفانه این چند سال آنگونه که باید نمایندگان به رسالت خود عمل نکرده اند و مجلس از جایگاه خود فاصله گرفته است، وظیفه رئیس مجلس، هیئت رئیسه و تک تک نمایندگان است که متناسب با چشم اندازی که مقام معظم رهبری از مجلس دارند، عمل کنند.

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت‌ها متناسب با شرایط فعلی کشور باشد، اولویت همه ما بحث بهبود معیشت مردم است فرصت‌ها و تهدیدهای نظام بین‌الملل را هم بشناسد و به گونه ای عمل کند در این مجلس که اولین مجلس در گام دوم انقلاب است که الگو باشند.

وی گفت: اینکه رئیس مجلس با رای بالا انتخاب شود از منظر داخلی و خارجی بسیار مهم است، رئیس مجلس سخنگوی مجلس است و شان فرا مجلس را ندارد اما بیانگر وضع مجلس در کلان است و هر چه با رای بالا انتخاب شود وجاهت بهتری دارد.
 
منبع خبرگزاری فارس
ارسال نظرات